Pinark92 mrvkrbyk hahahha iyi yakalamışsın ama :) devltte iyi doktora denk gelebilirsin tamam onlar iyi ama eş içeri giremiyor vs onlar kötü oluyor
mrvkrbyk Pinark92 evet öyle oluyor özel de de böyle saçmalıklar çıkmasa iyi de işte bakalım hakkımızda hayırlısı olsun allah bütün hamilelerin de yardımcısı olsun
Eflinlina mrvkrbyk bencede isteyin içinizde kalacagina 🙏 Allahım sağ sağlim kucaginiza almayı nasip etsin
mrvkrbyk Eflinlina şeker yüklemem var hafta içi kontrol de olcam istiycem mutlaka siz kaç haftalıksınız
mervemurat16 mrvkrbyk banada vermiyor anca 30.cu haftadan sonra iyice yüzü galan netleşince verir diye düşünüyorum sadece 21.ci haftada detaylıda fotoğraf renkli verilmişti
mrvkrbyk mervemurat16 hangi hastaneye gidiyorsunuz pekii benim detaylı doktorum perinatolog başka bir doktordu hemen verdi ama kendi doktorumda hiç ekranı bile renkli görmedm
mervemurat16 mrvkrbyk medicanaya gidiyorum bende detaylıya görüntüleme merkezinde girmiştim doktorum yönlendirdi.bugün kontrolüm vardı 30+1 im renkli çıktı verdi ilk kez
Anonim17 Pinark92 aa bende 21 haftalık olduk bu haftasonu kontrolüm var bende renkli ultrason olayını merak ediyodum iyi oldu🥰
Pinark92 Anonim17 detaylıya girdin mi peki :) derya hoca çok iyi ya kendi verdi hatta ben bilmiyordum ultrasonunun renkli de verdiğini
Anonim17 Pinark92 evet bu haftasonu girdim ama bebekte böbrek genişlemesi varmış bu biraz moralimi bozdu bu hafta derya hocayla konuşucaz bakalım o ne dicek