mrvkrbyk Kızlar birseyi çok merak ediyorum özel hastaneye gidiyorum ana doktorum bana hiç renkli ultrason fotoğrafı vermiyor verdikleri o kadar saçma ki bi arkadaşım da aynı doktora gidiyordu hocam güzel bi resim istiyorum demiş ben fotoğrafçı değilim sağlığı çok daha önemli benim için deyip terslemiş kendisini ,ama gerçekten doktorum işinde çok iyi doktor yıllardır aynı hastanede görev alıyor . Burda forumlarda görüyorum renkli veriyorlar yada böyle 5 saniye de olsa ekranı renklendiriyorlar kontrol sırasında . Sizde de böyle mi ben elimdeki ultrason kağıtlarından bebeği anlayamıyorum bile 26 haftalık hamileyim bu arada
Eflinlina mrvkrbyk aynı durumu yaşamısız bende istemiştim burda sagliğini görmek için geliyorsunuz cocugu izlemel için degil dedi 😂😂
mervemurat16 mrvkrbyk banada vermiyor anca 30.cu haftadan sonra iyice yüzü galan netleşince verir diye düşünüyorum sadece 21.ci haftada detaylıda fotoğraf renkli verilmişti
Pinark92 benim doktorun ultrasonu da hem siyah beyaz hem renkli . en son gittiğimde dur bakalım çok hareketli yakalayabilecek miyim dedi kendi kendine renkliye dönüp fotoğraf verdi. hangi hastaneye gidiyorsunuz ?
mrvkrbyk Pinark92 Pinark92 yaa ne güzel kendi kendine düşünüp vermesi :)) İstanbul avcılar hospital hastanesine gidiyorum
mrvkrbyk Eflinlina Evet doğru söylüyor olabilirler ama çok da zor bişey değil bence onlar için bunu yapmak yani annenin merakını biraz anlamak
Pinark92 mrvkrbyk yani 2 dakikalarını alacak bir işlem anneler merak ediyor sürekli istemiyoruz zaten :)
Eflinlina mrvkrbyk valla doktor ne derse desin ben her gittiğimde diyorum birde renkli bakalım diye oda göstermek zorunda kalıyor parasını veriyoruz sonucta gerci benim kızcem yuzunu kapatıyor hep
mrvkrbyk Pinark92 evet işte demek istediğim bu bende çekindiğimden teklif bile edemiyorum kadına ama bu gitmem de bi söyliycem terslerse de terslesin canım napalım :))
mrvkrbyk Eflinlina bu gitmem de bende söyliycem gerçekten az para da değil verdiğimiz ya parasını da artık düşünmüyorum gerçekten tamamen merak benimkisi bide burda çok görüyorm renkli benim sadece detaylı ultrason resimlerim renkli o kadar o da üstünden 1 ay geçti
mrvkrbyk Pinark92 valla devlete bir kere gittim evet vermedi ultrason kağıdı ama doktor içeri girdi ben üstünü giyinirken en son ekranda kalmıştı bebeğimin resmi ekranın resmini çektim siyah beyaz ama olsun elimdeki en iyi fotoğraf devletinki oldu 😀
Eflinlina mrvkrbyk bencede isteyin içinizde kalacagina 🙏 Allahım sağ sağlim kucaginiza almayı nasip etsin
Pinark92 mrvkrbyk hahahha iyi yakalamışsın ama :) devltte iyi doktora denk gelebilirsin tamam onlar iyi ama eş içeri giremiyor vs onlar kötü oluyor