Civcivhikayesi yaaa sakin korkma bak goruceksin o guzel sesi dinliceksin. Ediyorummm inan bugun aklima geldin ama yarin yazicaktim. Beni mutlaka haberdar et o guzel haberi senden duyucam 🙂 hastaneye gidesiye kadar korkun olacak hastaneye girince heycan basicak zaten sonra o sesin guzelliginden duygusallik baslicak 🙂 bak gor 🙂 ama sen kendini uzup stres yapma🙂 hersey gayet normal ilerliyo sonucta neden kotu bisey olsun ki🙂 belirtilerin bile devam ediyor icini hep rahat tut. Ve bana mutlaka yaz 😍