ikiprensannesi53 özel hastanedeki doktordu yani keşke gidip şikayet etseydiniz, arkadaşım gittiği özel hastende doktor yüzünden erken doğum yapmak zorunda kaldı,gidip şikayet ettiler, ve daha sonra görevden alındı, çünkü şikayetleri artmiş hastanede,Özel yada devlet farketmez aslında araştırmak lazım,ben buradaki annelerin sayesinde tuzla devletteki Ezgi Er’e gidiyorum çok memnunum…sizede büyük geçmiş olsun ,hemen sadaka feln verseydniz ..