edasontr anladım,gelinimiz araştırmada doğum yaptı,sezaryan, söylediğiniz amleyt gününde hangi doktor ve ekibi varsa onlar giriyor,çok memenundu…bende normal devlette gidicem, burdan tavisyeler üzerine gittiğim doktora devm ediyorum ,sezaryan olucam doktordan çok memnunum,geçen hafta mesela nstye girdim,nst hemşiresi, emzirme danışmanı çok güzel ilgilendiler,ozeldeymişim gibi ilgililer…baklim amleyt nasıl olucak sonrasi nasıl olacak bilmiyorum ama genel olarak hastane hakkında da Güzel şeyler duydum hayırlsi,sizde güzel iyi bir doktor bulun..eğer içini rahat etmezse özele gidersiniz,burda post açıp doktor ,hastane , gibi şeyleri sorabilirsiniz