Kubrabaytekin Melekprenses Beyhekime gidiyordum yaklaşık 4 yıl önce. Şuan gittiğim doktor orda yok. Doktorum muayenede gayet iyiydi memnundum ama 26.haftamda 5cm açılmam olmustu hiç bisey yapmadılar direk devlete sevk etmeye çalıştılar beni sonrasında araştırmada doğum yaptım
zeyykcr Bende ilk doğumum geçen sene beyhekim gülten demirsoy da yaptım.Yine şuan ona takipliyim gülten hanıma gidiyorum
Arzgl123 Kubrabaytekin Evet ya sultan canana bı kere gittim bende çok memnun kaldım çok ilgili,özel de olsa onun için sırf özele gidilir.oazartesi günü yine ona randevum var belkide doğurmuş olurum insallh diye umut ediyorum gidince😅👍
Kubrabaytekin Arzgl123 inşallah Allah hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 kaçıncı haftadasiniz