Beyza-Glr Nilüfer dorukta Ayşenur kaya var ona gidiyorum ve çok memnunum hamileliğin ilk ayları aynı hastanede başka bir doktora gittim ama dediğiniz gibi sormadan bilgi vermiyordu ve aşırı soğuk gelmişti enerjisi asla tutmadı şans eseri Ayşenur hanımla tanıştım ve doğumuma çok az bir süre kaldı hala devam ediyorum çok tatlı takipli geçmiş muayenelerden bile konuştuğumuz detayları hatırlıyor çok memnunum kendisinden