Aaa122 bana sadece 1 haftalık antibiyotik hap verdi kullan bol su iç dedi geçer mi dedim geçer dedi. Bende çok sık tuvalete çıkıyorum su içmesem bile son zamanlarda geceleri nerdeyse yarım saatte bir gitmeye başlamıştım ve uykumdan kasık tarafında ağrıyla uyanıyordum testi verdiğim gün de belimin yanlarında ve karnımın yanlarında ağrılarım başlamıştı sırtıma kadar çıkıyordu ağrı çok kötü bir ağrı 😥 bende bebek baskısı ve normal sandım geceleri de heralde tutuyorum bilmeden ondan ağrı oluyor sanmıştım ama enfeksiyondanmış hepsi