Merhaba kızlar idrarsa lökosit yüksek çıkmıştı antibiyotik kullanıyorum şuan sanki doktorum pek önemsemedi geçer kullan dedi ama burda bazen kötü şeyler görüyorum bir problem olur mu tekrar ne zaman test verip baktırmalıyım doktor bir şey söylemedi bunun için güzel şeyler duymak istiyorum 😥