ikiprensannesi53 aynen katılıyorum size bende devlette yaptım dogumu sanki devlet hastanesi de yapanların canı yokmu sanki özeldeki doktorlar uzaydan geliyor 1 gece için yazık o paraya bir sürü eksik alınır hepsini geçtim kocama kıyamam ben ya ne halde kazanıyor o parayî bende evde akşama kadar oturuyorum yatıyorum ama o her türlu hava şartnda hastalgnda gidiyor saçma yani 1 gece için o kadar para vermeye de yinede herkesin kendi kararı kendileri bilir biraz yarış göşteriş işine kacmaya başladı bu doğum hastane işide bana öyle geliyor bilmiyorum