Bilemiyorm çok kararsızım ay başında kontrolüm var bakalım önden ödeme kabul ediliyor gibi söylentiler okudum bu platformda öyle bişey varsa bende konusucam. Benim sezeryan ya ben çok korkuyordum şuan devletteki doktorlar hep yeni kime sorsam egemen yada barış bey olsa iyiydi onlar diyor ama bunlar hakkında kimsenin bilgisi yok.