zehruss nurssmom Rabbim sabir versin inşallah olsun gene olur Rabbimin izniyle buda Nasip kısmet yiyecek ekmeği yokmus olacağı varmış ve daha ileriki zamanda olsa çok daha zor olurdu metin olun Rabbim şefaatçi etsin size
Rukiss35 nurssmom tıbbi genetiğe gidin eşiniz ile sizin kan taklıllerinize bakacaklar kan pıhtılaşması vs olabilir gidince 3 üncü düşüğüm diyin ki baksınlar yoksa bakmazlar
Edaemkl nurssmom kaç haftalikken düşük yaptınız acaba benimde kanama var doktora gittim hersey yolunda dedi ve çok korkuyorum
Lylarch Eylulpera benımde düşük tehlikem var olaki allah korusun başıma böyle bişey geldi nasıl işlem oluyor cok acı varmı bayıltıyorlarmı
nurssmom Lylarch ben kendi kendime düşük yaptım ama oan rahim genisletici verdiler ama onu kullanmadan düşürdüm zaten makatta belimde ve Rahim agzinda cok sancim oldu. Ama eğer kurtajla alirlarsa bunların hiç biri olmuyormuş
Eylulpera Lylarch bugün kürtaj oldum ilki de buda narkozlu yaptılar vakumlu yöntemle hiç bişey hissetmedim.
hepoyleolurzaten_ nurssmom Allah sabr versin alan Allah birgün yine verir.Kendinizi yıpratmayın umudunuzu yitirmeyin dua edin Rabbim hayırlısını versin🤲🏻
nurssmom hepoyleolurzaten_ evet yorumlar o kadar iyi geldi ki yavas yavas kendime gelmeye başladım ❤️