nurssmom eder eder, amin. Sana tavsiye öncelikle üzüleceksin bunu kabul et inanki üzüntü zor geçiyor. Ama sağlığına dikkat et. 400mg folik asit al hiç bırakma. Yürüyüş yap hergün hem stresi üzüntüyü alıyor hem de daha kolay hamile kalınıyor. Düzenli ilişkinizi ihmal etmeyin 2,3,4 günde bir her nasıl ise…. yok ovulasyondu yok erken gebelik testiydi uğraşmayın rahat olun. Bakın yine olur sağlıklı olur inşallah. Kontrollere gidin olmadı hamile kalana kadar devlete gidin testleri vs yapsınlar. Olacak inşallah yine kısa sürede emin olun