aogoya Meryemgrcy Meryemgrcy çoook araştırdım ilk gebreliğimfe çok istiyordum bende aslında Sonra özel ebem şunu dedi eğerki o an yapamadın seni yine doğum koltuğuna alıp suya doğum parası alırlar O beni bir tık düşündürdü ki ciddi bir fark vardı Suya doğum cesaret işi aslında ben kendimde onu göremedim belkide Çok iyi bir doktor olmalı onu iyi araştırın herkesin suya doğum hikayesi mük bitmiyor onuda çok araştırdım o yüzden benim için elendi 😂
Meryemgrcy Ya ama sanciyi su hafifletiyormus eger suda dayanamiyorsan dogum koltuğunda hic yapamazsin bencee aogoya
Kbrnrmrt Meryemgrcy Hayır ama dediğim gibi 2021 yılıydı. Doğum da çok ucuz değildi. Asgari ücret 2800 ben 5000 tl vermiştim. Daha uygun fiyatlı hastaneler vardı yani. Şimdi fark 2.500 olabilir 😀
Meltemmms Ben doktoruma sordum önermedi kan kaka vs pis dedi hijyenik değilmiş. Ikınırken bazen büyük abdestini tutamıyor ya doğum yapan kişi.. haklı geldi bana 🥲🥲
NovaVina_ Meltemmms lavma islemi yapiliyor zaten havuza gecilmeden ve sancilar baslamadan. Doktorunuzun su da dogum tecrubesi var miydi ?
NovaVina_ Meryemgrcy hostan ziyade daha konforlu ve dogal geliyor. Ama iste bizim planlar ve bebegin gelis seklini gene bebek kendi belirliyor 🥹🥹
Meryemgrcy Evet haklısın ben de şimdi normal istiyorum ama belki de uygun olmayacak normal doğum bakalım inşallah hayırlısı olsun NovaVina_
Boncukk123 Dilara-23- bizzat sormadım canım ama o kadar kapsamlı bir hastane degıl ne yazık ki geçen haberlerde görmüştüm nette suda doğum geliyor diye ama öylesine bir haber de olabilir Sakarya da yaşıyorum