Bussim doğum yapmak çatala çıkmaktan daha kolay emin olun. Çünkü çatala çıkınca biliyorsun ne yapacaklarını o yuzden kasıyor insan kendini. Ama doğum kendiliğinden gelişiyor. Hiç korkmayın yaparsınız elbette. İnsanlar eskiden nasıl doguruyormus hepimiz ordan çıkmadık mi 😁 doktorun verdiği tepki çok yanlış bence