Bussim Merhaba. Benimde başıma geçen hafta aynı şey geldi ama ben 37. Haftamdaydım. Doktor çıkışın zor olacağını, çatının dar gibi durduğunu falan söyledi ama kendimi o kadar sıktım ki yani muayene olabilmek bile çok zordu 🤦🏻♀️ haftaya yine bakalım dedi ama ne alaka dedim yani dar diye düşünüyorsa ne değişecekti ki…
Ben başka bir doktora gittim biraz araştırdım. Gittiğim doktor böyle bir durum olsa bile buna doğum anında karar vereceğimizi, normal doğum için gerekli egzersizleri yapmamı ve bebeğin gelmesini beklememi söyledi. Yani doğum başlayınca hastaneye gideceğim gidişata göre zorunlu sezeryan olursa olur dedi önceliğimiz normal doğum olmalı diye konuştu. Hangi şehirdesiniz?