Tugbagvn Evin3363 şimdi hastaneden geldim alttan muayene ile bebeği de gördük kalp atışlarını da Allah’a şükür
Emineelvin 12+4düm daha hiç bilmədi ☹️ilaçı bırakınca günüm hiç geçmiyor bir şey yiyemiyorum 😌Bazen çox yoruluyorum bir an önce bulantım kusmam gitse🙏
Yesim0722 Liyamm1 ben 4+1 de alttan muayene ile keseyi gördüm. Sonra karından ultrason ile devam ettik
Ciwan-76 Evin3363 bende kalp atışı bile duymamıştım 7.haftafa hiç korkma moralini de yüksek tut pozitiflik çok güzel geliyor hem bebişlere hem de bizlere 🥰🥰🥰