Mnos-332
Valla çok eşya almadım genelde yenidoğan aldım indirim yakaladıkça ve 3 aylık 3-4 tane tulum aldım. Sebebi ise ya kücük doğarsa yaza gelir 6 ay dönemi ve yaşadığımız yer sıcak kalın gelir belki koca yazı tulumla geçiririz bilemiyorum. Yaşamadan stok yapmak bence çok mantıksız. Onun dışında ıvır zıvırları intden aldım bazen ebebekten aldım. Tamamladım sayılır ama istifçilik yapmadım tecrübem olmadığı için