yagmurrrra bence pompa kesin götürün ve biberon da , küvez için istenilen şeyler hastaneden hastaneye değişiyor onu doğum yapacağınız hastaneye karar verdiğinizde mutlaka bilgisini alın inşallah gerek kalmaz küveze , benim de iki üç haftaya doğacak inşallah kızlarım