Bskrt Irmakdkm ben de yiyiorm haftada 2 3 akşam kesin 😁 Doğumdan sonra yağsız tuzsuz yemeyi düşünüyorm, bazılarına çok süt yapıyomuş. Kuzenm patlamş mısır yediğim akşam gece sütümü sağmadan uyuyamıyorm çok doluyor diyo hep
minigin_annesi Bahar86 21+3haftaligim canim surekli tuzlu biseyler istoyor abur cubur gibi bende ihtiyacimi bunla gideriyorum😃
Scorpionesi Polo canım mikrodalgada mısır patlatmanın sağlıklı olmadığını duydum, bi araştır sen de istersen, malum dikkat etmemiz lazım her şeye