Midwife10 Gizemihsan bende aynı ya dün kasılma oldu bir kaç kez nst de 30larda çıktı 3 kere ama dünden sonra bidaha olmadı hunileşme devam zaten. Doktor yatcan diyor aynı şeyler işte 😕
Gizemihsan Midwife10 devam ediyosa mecbur yatıcaksın bende hunileşme devam etmiyo şimdilik bakalım her kontrolde yüreğim ağzımda gidiyorum. 31 olduk bakalım günleri sayıyorum Allah kolaylık versin hepimize
Bburrcu Midwife10 anladım canım karnımız büyüdükçe belkı yasaya bılırız bundurumları ben dört gün oldu ve 14 haftalık daha baslamadı öyle bıseyler ayakta çok kalınca biraz oluyo ama gecmıs olsun canım saglıkla kavuş bebegıne
Midwife10 Bburrcu evet canım haftan küçül ga ondan ben 31 oldum , bebek büyüdükçe ağırlaşıyo dikişler hassaslaşıyor
Bburrcu Midwife10 yaaa insallah bızde görürüz o haftaları canım saglıkla kavuşun inşallah ıkınız ıcınde hayırlı doğumunuz olsun
Midwife10 Bburrcu inşallah canım benim bende bi 34-36 görsem diyorum hepimiz ilerisini düşünüyoruz işte rabbim kimseyi evlatla sınamasın sağ Salim alalım kucağımıza
Midwife10 Gizemihsan benimde geçen kapanmıştı ağrı olunca huni oluyormjş doktor öyle diyor . Ağrı sırasında huni olur diyor
mother2 Midwife10 bebek daha aşağıda olduğu için öyle 26 dan sonra aslında çok baskı olmuyor yukarı çıkıyor hatta bsiwy soyliyim çıktı mı yukarı aşağı inmiyor benim ki gibi 40 olduk hala doğurmadım
Elifydn mother2 bende hunileşme var kese sarkmış, bebek yukarı çıkarken keseye zarar gelir mi acaba mi fikriniz var mı
Ayysegll Enfeksiyon olduğu için fitil kullandım 3gn arayla diyor fitil attıktan sonra ki günler fitil su şeklnde geri gelirmi
mother2 Elifydn bu konu da fikrim yok canım ama kahve çay bir fincan kahve tüketiyorum çay içmiyorum ben de sevmem pek inşallah hersey gönlünce olsun