naneliseker_ Korkma ilkte biraz zorlanıyorsun ama ilk adımı atınca devamı geliyor. En önemliside yürürken elini tuttuğun insanlar bunu da unutma. Eşim görev dolayısıyla suriye de doğum için geldi . Uzun süre görüşememiştik. Yürürken sadece onun yanımda ve bebeğimizin odamızda olduğu için şükrettim ilk adımın cesareti buradan geldi. 🧚🏼♀️