ozlem123tksz bol bol yürümeye çalış çok zor olsa da ne kadar ağrılı olsa da hep kalk maalesef başka türlü geçmiyor epidural oldum ben diğerleri hakkında pek bilgim yok zaten çok ani geliştiği için ne olduğunu bile anlamadım, sezaryen ertesi eve geldiğim gibi korse kullanmamı söyledi doktorum başta korktum acır mı diye ama tam tersi daha rahat ediyorsun gece bile çıkarmıyordum çünkü o zaman yataktan kalkması çok zor oluyordu zaten tek başına da kalkamıyorsun destek gerekiyor , herkeste Farklı oluyor tabi. Hastane de aynı anda doğuma alındığım kız dimdik normal yürürken ben 4 gün kambur gezdim mesela