e_blue_sky_a irem10 e iyi demekki boyun vücut yapın vs herseyi değerlendirir doktor sonuçta Allah hayırlı doğumlar nasib etsin
Kitapkolik660_ irem10 o zaman buradaki insanlara fikir sormaya da gerek yok😘 😁 ve yanlış anlaşılma olmuş burda birisi kolay doğar demiş ona cevaben yazmıştım sen degilmissin kusura bakma hatlar karışmış
irem10 Kitapkolik660_ fikir sormadım ki zaten 4 kilo üstü doğum yapan tecrübe istedim. Yaşamamış birinin yorumunu ben ne yapayım ki sonuçta doktor değil yaşayan bunu tecrübe eden kişi önemli
Minnakkurabiyeveannesi27 Dilekonurr sizde herhangi bir belirti varmiydi peki bebek hareketleri felan düzenli miydi kakasını yapıp yemesi tehlikeli diye biliyorum
Dilekonurr Minnakkurabiyeveannesi27 çok hareketliydi doktorumun gözlemine göre kilosundan dolayı kanala girmeye çalışmış doğmak istemiş ama stres yapıp kakasını yapmış, Allahtan kakasını yememiş zaten onun korkusuyla apar topar ameliyata alındım çok şükür sağlıkla doğdu bebeğim
NurYm irem10 38+3 te bebeğim 4175 gr 54 cm olarak sezeryan doğum yaptım. Doktorum bebek iri olduğu için kesinlikle sezeryan demişti, doğumdan sonra ebeler iyiki normal zorlamamışsın dedi. Bence doktorunuz ne önerirse ona güvenin 😊
Minnakkurabiyeveannesi27 Dilekonurr çok şükür sağlıkla doğmuş ya benimki de zaman zaman hareketli oluyor durağan oluyor onun için sordum bzide 38+5 deyiz 39+2 de doğumum var ama endişeliyim herhangi bir sorun olur diye onun için bilgi almak istedim
KuzeyinAnnesi10 Kitapkolik660_ kardeşinizin eve olması neti değiştirir bende hemşireyim ce bir sürü eve arkadaşım var. Bana söylenen bu 4 kilo üstü evet sezeryan oluyor ama 4 kilo doğuran çok rahat geçti diyenleri de duydum. Herkesin bünyesi bir değildir kanal çatı önemli burda.
Kitapkolik660_ irem10 tecrübeleri sormakta bi tür fikir almak,danışmak değil midir 😁 her neyse sağlıkla doğup büyüsünler iyi günler size🌹
Aynur_41 irem10 Normal çok zor hem kendinizi hem bebeği düşünüyorsanız rıske atmayın sezeryan olun derim yani normal doğum da dikişsiz de zor olur kendinizi de düşünün derim
ElifKarata irem10 yook artk kiz ne 5 kilosu 🤣🤣🤣 ee ne güzel bak kendin söylemişsin eşimle iriyiz diye gayet normal bizde eşimle boylu kalipliyiz ilk kızım 4550 gram doğdu 41.haftada sezaryen oldum tabiki normal yapmak sakıncalı. Zaten iri olursa sezaryen olursun normale musade etmezler canm
3prens1prensesmom irem10 kuzum bana da 35 haftada 3.400 dedi fazla degil mi dedim iri bebek dogana kadar daha alir kilo demisti doktorum 37de dogum yaptim 3.170 gr dogdu ultrason yanilma payi oluyor illaki 🤗
irem10 Kitapkolik660_ tecrübe varsa evet ama bir kişi o durumu yasamadiysa neden fikir alayım ki 😁 herkes için sağlıklı doğum olsun inşallah 🩷
Dilekonurr Minnakkurabiyeveannesi27 aklına öyle kötü şeyler getirme neden sorun olsun sende bebişini sağlıkla kucağına alıcaksın sonrası zaten muazzam bir mutluluk ❤️