irem10 Kızlar merhaba bn 37+3 um bebek 3800 küsür boyu da 49 50 civarı. Benim boyum 183 eşim 187 ve iri insanlarız. Benim kardeşlerimde 4 kilo doğmuş. Şeker yüklemesi şeker çıkmadi 100 ml yaptırmıştım.yani bize göre normal bir problem yok. Kilo bni biraz korkuttu 2 hafta var daha 40 a normal doğum yapacağım nasıl çıkaracağım diye😁. 4 kilo üstü doğum yapan var mı ? Ay bu bebiş 5 kilo fln olmaz dimi 😁
KuzeyinAnnesi10 irem10 bana kilolu bebeklerin daha kolay doğunu söylediler korkmayın sağlıkla gelsin inşallah. Ultrason makineleri zaten her zaman doğru ölçüm yapmıyor makinenin. 200 300 gram altını düşünün.
AlpEmir irem10 37+3 olduk bugün , 3300 gr olmuş benimki de 1 hafta önden gidiyor, ben de korktum açıkçası hemen ekmeği kestim)) salata çorba ile devam artık) İnşallah 40 olmadan doğururum
Canookii irem10 sizin ailenizde iri bebek normalmiş bence stres yapmayın maşAllah bu arada😅😅🤭 bence kolaylıkla doğurursunuz bende duymuştum iri bebek daha kolay doğuyormuş diye
Dilekonurr irem10 37+3 de 3860 doğurdum kontrole gittiğimizde kakasını yaptığını gördük hem de baya yapmış sezaryene alındım direkt, 4 ün üstünde normal doğum yaptırmıyolar diye biliyorum
Kitapkolik660_ KuzeyinAnnesi10 kim dediyse sallamış belirli bi kilodan sonra normal doğum yapılmıyor yani çok kilolu bebekler sezeryanla çıkıyor benim kardeşim ebe
ms_annisko_ Ben de aynı durumu yaşıyorum şu an 38. haftadayım ve doktorum sezeryan günü verdi hatta bugün de kontrolüm var
irem10 Canookii evet bnde iriyim eşimde öyle, zaten doktorum ilk dediği 2800 3000 kilo dogurmayi beklme hiç demişti 😁
KuzeyinAnnesi10 Kitapkolik660_ kardeşinizin eve olması neti değiştirir bende hemşireyim ce bir sürü eve arkadaşım var. Bana söylenen bu 4 kilo üstü evet sezeryan oluyor ama 4 kilo doğuran çok rahat geçti diyenleri de duydum. Herkesin bünyesi bir değildir kanal çatı önemli burda.
Yncatc Kitapkolik660_ çok doğru kızım iri doğdu köpürücük kemiği kırıldı doğumda zor oluyor hiçte kolay değil
Minnakkurabiyeveannesi27 Dilekonurr sizde herhangi bir belirti varmiydi peki bebek hareketleri felan düzenli miydi kakasını yapıp yemesi tehlikeli diye biliyorum
e_blue_sky_a irem10 iri bebekte ki doğum risklerini araştırıp acilen gidin doktorunuz ile konuşun. Karar verin. Hayat bu sonuçta bebeğiniz ve sizin için en iyisi en güzeli hangisi olacaksa o olsun. İhtiyaç olunca sezaryen de normal dir
Kitapkolik660_ irem10 ben zaten belirli bir kilodan sonra diyorum sen genelleme yapmışsın iri kolay doğar diye
e_blue_sky_a irem10 e iyi demekki boyun vücut yapın vs herseyi değerlendirir doktor sonuçta Allah hayırlı doğumlar nasib etsin
irem10 Kitapkolik660_ bn iri kolay doğar demedim siz bnm yazdıklarımı tekrar okuyun isterseniz. Kaldı ki bn 4 kilo üstü doğum yapanlar için açtım bu postu,tecrübe için sonuçta burda kimse doktor değil. Doktorumu bırakıp burayı dinleyecek halim yok😁
Kitapkolik660_ irem10 o zaman buradaki insanlara fikir sormaya da gerek yok😘 😁 ve yanlış anlaşılma olmuş burda birisi kolay doğar demiş ona cevaben yazmıştım sen degilmissin kusura bakma hatlar karışmış
Gulbahar47 irem10 ay maşallah ne güzel benim bebek de küçük kalmış biraz karnı 3 hafta geriden geliyor bu da beni çok korkuttu
pembebiranneadayi irem10 benim bebeğim 37+1 de 2900 dü suan 38+3 3000 kg oldu. Ölçümleri gelişimi iyi ve haftası ile uyumlu gidiyorise bebeğin kilosunu doktorlar çok önemsemiyor. Gelişim önemli. 🥰