Fadiiiik Polo üzülme yanlız değilsin 🙋🏾♀️ bende tam 12 kilo almışşım 😂 sağlıkları yerinde olsun da miniklerin onları veririz geri inşallah ☺️
Erham Hanife_ benim zaten bir diyetisyenim var ayrıca çok detaylı bir kiste aliyor hastane diyetisyen değil özel diyetisyen yani neyi yiyemedigimi ne yediğimi listeliyor ve yaklaşık 10 sayfaya yakın bi detay aliyor benden
Hanife_ Erham ben de bekarken kocaelide öyle bir diyetisyenim vardı her öğün arar sorardı öyle diyetisyenler çok iyi şimdi Mardin’de yaşıyorum burda öyle bişey yok özel hastaneye gittiğim halde baştan savma
Erham Hanife_ instagramdan diyetisyennurdanbalakci bakabilirsin. Ben on-line diyet yapıyorum. Öğün resimlerini whatsup üzerinden yolluyorum
Nursen21 Rabia06 yani ne kilo almışsın kız Hem bebeğin daha küçük normal aldığın kilolar Buradan neler duyuyorum artık sinirleniyorum Millet 20 kilo alıyor Kimide kilo verdiğini söylüyor Ben birşey anlamıyorum 🤷🏻♀️
Meloskervn Bende 27 haftalığım ama çok kilo aldım 13 hemde benim doktorumda çok kızıyor bana ama bende anlamadım bu kadar almamı bide çok tuzlu tüketmişim su ikizim oluşmuş karnım 8aylık hamile gibiymiş doktorum dedi şimdi dikkat ediyorum salçasız tuzsuz baharatsız yemekler kepek ekmekleri yiyorum tabi pasta tatlı da yok hayatımda😕 ama çok şükür bebeğim iyi bir sıkıntımız yok 🥰