Ozgekckm NewbieMommy çok geçmiş olsun inşallah olmaz evet çok zor gerçekten çeken bilir benm ağrı durdu ama başımda ve kulağımda ki ağrı gitmedi o kadar ağladım ki gece ağrıdan düzelemedim