NewbieMommy ama bence diş doktoruna gidip yaptırın sizin haftalardakileri yapıyorlar biz 34 haftalık ve ikiz olduğumuz için yapmadılar , son haftalarda hormonlar nedeniyle çok daha berbat bir ağrı oluyor , benim de 25 li haftalarda ağrıdı biraz ama geçince sonra yaptırırım demiştim şu an o kadar pişmanım ki beni bitirdi ağrısı resmen