Srylcnkya kusura bakmayin ama cok tuhaf bi yorum yapmissiniz. Erken hissedince saglikli hissetmeyince diil die bise yok, yanlis biliyorsunuz. Biyolojik gercekler var bebegin hareket kabiliyeti, kuvveti, uzuvlarinin gelisimi, agirligi..vs. Siz tüm anatomik sureci reddediyosunuz. Kimsenin sizin hissedip hissetmemenizle sorunu olamaz normal olarak ama bazen kendi damar atisiniz ve gazla karistiriyor olabilirsiniz.