Philips’inkini kullandım ben ama uzun zaman oldu. Ben 2-3 ay kullanmıştım bebeğim emmeye iyice alışana kadar. Şimdi ikinciye hamileyim, sanırım doğumdan önce almayacağım.
Eğer gerek olursa hastane tipi kiralarım diye düşünüyorum. Onlar hem daha güçlü oluyor hem de birkaç ay sonra gerek kalmıyor, ev tipi düşünmüyorum o yüzden.