yamanagihan ben lansinoh kullandım elim kolum oldu, hem çalışan bir anne olarak çok rahatlattı bir de meme reddi vardı, başınıza ne geleceği belli olmuyor. Ama philipsi de merak etmiyor değilim açıkçası. Lansinohun sesi rahatsiz ediyordu beni sabahın kör vaktinde de kullanmak zorunda kaldığım için, philips de öyle midir merak ediyorum. Ama çekiş gücü noktasında kafanız rahat olsun