Ben kendimi hiçbir yiyecekte kısıtlamadım her şeyi yiyorum valla maşAllahm var doktorumda ne yiyosan devam et bebeğin her şeyi çok iyi gidiyor dedi eşimde bana kızıyordu doktor öyle deyince güldü bana bakarak bundan sonra karışmam dedi😬 zaten 1 ayım kaldı doğuma da canım istedikte yiyorum bende 2 haftada 1 falan ☺️