Alieymen31 Busra221 muhabbet hanım a gidiyorum normal doğum bekliyorum dün gittim iki güne doğacağını söyledi yarın tekrar gideceğim memnunum
Busra221 elifsen hayırlı olsun sağlıkla kavuş inşallah tecrübelerini paylaşırsın artık😍 cinsiyetleri ne
elifsen momsbaby22 ben bir kez kendi doktorum yok diye gittim. Aşırı sakin ve uzun uzun bakıyor muayene ediyor.
sedanurbelik Alieymen31 bende 30 haftalığım muhabbet hanıma gidiyorum doğum ücreti ne kadar sorabildiniz mi
Busra221 Tulipati inşallah normal olur hayırlısıyla kucağına alırsın bişey kalmamış. Doğum tecrübeni buraya yazarmısın ebeleri doğum hane falan nasıl merak ediyorum