Dilekulgtt ben evde düşük yaptım 7 haftalıkken kürtaja girmek istemedim doktorumda öyle istedi 3 saat içinde düşeceğini söyledi çok asagıda olduğu için ve dediğide oldu olurda 10 gün sonrasında parça kalırsa o zaman kürtaj yaparız dedi evde düşürdüğüm için süre vermedi 1 ay sonra tekrar gebe kalabilirsin dedi 10 gün sonrasında temizlenmişti 3 ay sonra tekrar gebe kaldım 13 haftalığız şuan 🙏 sebebini araştır canım 2 kere düşükten sonra tüm araştırmaları yaptırabilirsin