momtobe8 Ben hindistan cevizi yağı, bebe yağı, bir de palmers kakoa özlü kremini karışık kullanıyorum. Her gece kolayımda hangisi varsa onu süryorum üzerine de lierac suruyorum. Hindistan cevizi yağının kokusu rahatsız etmeye başladı ama o yüzden onu bıraktım. 34 haftadayım henüz çatlak olmadı. Birde ben aşırı su içiyorum faydası olmuş mudur bilemiyorum.
HilalAkgl Günaydın arkadaslar Bende 30+6 haftalıgım bende de catlaklar olustu normal olarak badem yagı kullanıyorum tüylenme yapmadı ama bı faydasıda olmadı sankı catlaklarım devam edıyor dün fark ettım bıraz daha catlamıs yapacak bırsey yok diye düşünüyorum bu saatten sonra bebek yagı kullansam acaba ne kadar fayda eder 😊
Pinarck baharayazz merhabalar. Eczacıma bebe yağı kullandığımı söylemiştim bende ama beslediği için tüylenme yapar dedi. Kayısı çekirdeği yağı çok iyi geliyormuş nemlendirmek için
Pinarck Merhabalar. Bebe yağı beslediği için tüylenme yaparmış eczacım demişti amaç nemlendirmek zaten çatlak oluşumunu önlemek için o yüzden kayısı çekirdeği yağını çok öneriyorlar fikir olsun..
Alp-oyku123 32Annee henuz catlak zamanlarimiza gelmedik ama arkadaşım saf zeytinyagini önerdi.cok iyi geliyormus hazır satılan değilde köyde kendisi yapanlardan bulabilirseniz daha etkili olur diye düşünüyorum.
glam Lierac çok memnunum, karnımda hiç olmadı. Meme, kalça, üst bacakta da kullanın, ben geç kaldım oralarda oldu malesef