32Annee Canım şahsen ben çatlak kremi almadın lierac mustela gibi ... çünki genetik olarak çatlicaksan ne kullanırsan kullan çatlıyorsun . Önemli olan karnı nemlendirmek ve bol su içmek . Ben badem yağı felan tüylenme yaptığı için bebek yağı aldım dalinin. Her gün karnıma sürüyorum 3 günde birde bacak arama kalçalarıma ve göğüslerime uyguluyorum . Alt karın bölgene yoğun olarak sür :) bebek yağı gayet güzel nemlendiriyor