papatya42 Hanımlar gyno ferro sanol 14 haftalıkken yazmıştı doktor kullandım bitti şimdi 27 haftalık oldum hala kullanmam gerekiyor mu doktor da hiç sormuyor bende bşy demedim şuan hiç bşy kullanmıyorum
Demetrana _Hulya7106 feramat kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadım sabah aç karınla içiyorum 1 saat hiçbir şey yiyip içmiyorum hatta sabahçı olan kızımı hazırlarken içiyorum onu gönderdikten sonra yatıyorum 10’da kalkıyorum istersen sende sabah erkenden kalk iç sonra yat yan etki falan olmuyor öyle
Sabrusebat Tüm demir ilaçları kabızlık yapar dedi doktorum beni de çok zorluyor kabızlık ve ardından oluşan çatlak sorunum var demir ilacı kullanamıyorum