_Hulya7106 Merhaba anneler hangi demir ilacını kullanıyorsunuz? İçtikten sonra bir yan etki yapıyor mu sizde yani bulantı kusma vs gibi
melinda- _Hulya7106 ferplex flakon kullanıyorum günde 2 tane içmeme rağmen hemoglobinin düşüyor ben anlamadım bu işi 😣 27 haftalık hamileyim
tugba_2365 _Hulya7106 gynoferro kullanıyordum, ben de kabizlik yaptı ve rahatsız etti midemi de, şişkinlik yapmıştı. Doktor devlet karşılıyor diye bunu vermişti. Şikayetlerimi anlatınca ocean microfer ile değiştirdi
_Tazeanne Ferrum kullanıyorum öncesinde gyno ferro sanol kullanıyordum kabızlık ve mide bulantısı yapıyordu değiştirdim
_Hulya7106 _Tazeanne bana da bu gyno ferro sanol ilacını yazdı gece yatmadan önce aç karnına içip yatmamı söyledi doktorum bugün ilk kez kullanıcam bi sorun yaşamam umarım
_Hulya7106 drycbc bana da aynısından yazdı doktorum gece yatmadan önce aç karnına içip yat bulantın daha az olur dedi bugün ilk kez kullanıcam bende sorun yaşamam umarım
_Hulya7106 melinda- doktorunuz değişiklik yapmadı mı hani farklı bi ilacı deneseydınız birde doktorunuz daha iyi bilir tabi
melinda- _Hulya7106 şimdilik değiştirmiyor 10.9 çıktı normal dedi. 12lerdeydi hamile kaldığımda. Daha da düşerse değiştirecek herhalde 🤦🏻♀️
_Hulya7106 tugba_2365 gyno ferro sanol yazmış bana da ama biz ücretli alıyoruz reçete klinikten yazılıyor özel takipliyiz ondan galiba da ben bugün ilk kez kullanıcam bakalım herhangi bir sorun olmaz inşallah doktorum gece içip uyu dedi
_Hulya7106 tugba_2365 evet bunu doktorum da söylemişti ama bende bi de hemoroid çıktı zaten bu daha zorlar 🥹
tugba_2365 _Hulya7106 aynen ben de öyle yapıyordum. İlk gebeliligimde de bunu kullanmıştım ama bu sefer bu rahatsızlık hissine dayanamayip değiştirdim valla. Umarım sizde olmaz
gencbir_anne Feramat kullanıyorum başlarda kabızlık yapmıştı 2. Kutuya yeni geçtim şu an o şikayetim kalmadı pek
gulcanak02_ _Hulya7106 bana gyno ferro aç karnına iç demişti resmen istifra etmekten beter oldum sonra burda çoğu kişi akşam yatmadan önce iç demiş bende öyle yapmaya başladım bir sorun yaşamadım inşallah faydası oluyordur
_Hulya7106 gulcanak02_ bana doktorum özellikle gece yatmadan aç karnına iç bulantı olsa bile az olur dedi özel takipliyim bende bugün gece başlayacağım bakalım faydası olsun da tek bebişlerimize bakalım
Eymenmoms _Hulya7106 gynoferon en güzeli ve değerlerimi yükseltiyor bulantı yapmıyor diğerleri yapıyor