SenaaaNurrrr Doğum sonrası korse kullandınız mı ? İşe yaradi mı? Bir de yamuna, owli markalardan bahsediliyor ama biraz pahalı geldi bana.
Gamzecanpolat SenaaaNurrrr Ben yamuna almayı düşünüyorum canım 😇 tabi beslenmeye de dikkat etmek lazımmış diyetisyenim bol su öneririm hem hamilelikte hem süt verirken dedi
Polenmom SenaaaNurrrr ben henüz kullanmaya başlamadım lakin doktorum owli önerdi onu aldım bekliyorum bakalım 🌸
K-Canseven SenaaaNurrrr Ben vajinal doğumdan 3 gün sonra takmaya başladım. Mağazadan normal bir korse almıştım. Markalı pahalı bir şeye gerek yok. Sadece kademeli olması önemli. Karın gittikçe ufalacağı için ona göre daraltırsınız.
Melike_4949 K-Canseven normal doğumdan sonra takabilir miyiz benimde bir korsem var çengelli baya sıkıyor ama zarar vermez dimi?
Gamzeaksam K-Canseven bende kademeli aldın cırt cırtlı olarak eczaneden aldım hem uygun fiyatı hemde çok iyi geldi bana kısa sürede rahim toparlandi normal doğum yaptım bende
Yasemin1995 K-Canseven bende o tarz bi korsenin en kucuk bedenini almayi dusunuykrum . Dogum sonrasi bedenim ne olur bilemeyecegim icin sütyen arkasına ek takilan uclardan alip beden kuculdukce uclari azaltma yoluyla kullanabilecegimi umuyorum .fikir olsun beden tahmini yapamayiz malum :)
mimar-anne SenaaaNurrrr Ben Yamuna kullandım çok memnun kalmıştım şimdide onu kullanacağım kademeli balenli almıştım
Elif311 SenaaaNurrrr bende owli var ben 3sene önce almıştım şuan cidden aşırı pahalılaşmış ben alırken iyiydi fiyatı. Kullandım ama uzun süre değil 2. Hafta başlayıp 40ım çıkana kadar günde 5-7 saat arası falan yaz olduğu için fazla kullanmadım ama benim göbeğim kalmamıştır .
K-Canseven Melike_4949 Evet takabilirsiniz. Organlarınızı yukarı tarafa çekecek şekilde takabilirsiniz. You to be ‘de videolar var.
Cgllay SenaaaNurrrr bende aldım bugun yarın dogurcam insallah, ama hicbir doktor dogumdan hemen sonra korse kullanımını saglıklı bulmuyor biraz zaman gecmesi gerekıyormus takmak icin 1-2 hafta kadar
seymmnr SenaaaNurrrr normal doğumda korse önerilmiyor rahim sarkmasına sebep olduğu için. rahim toparlayacı kilotlar var onları öneriyorlar 🌺
Gloria06 Ya özellikle şu sıralar bilgisiz insanlar sırf reklam olsun diye sosyal mecralarda yalan yanlış bin çeşit markayı övüyorlar. En iyisi zamanı gelince hekime danışmak bence.
_tuuggcce_ SenaaaNurrrr düzenli takamıyorum fayda sağlıyor mu bilmiyorum o yüzden. Her gün diyorum takıcam ama yok. Ama şimdi dur kalkıp takıcam ahahah
e_blue_sky_a SenaaaNurrrr ay Bi de o var dimi. Ne kremi ne pompasi ne korsesi bitmiyor resmen Bi çocuk doğurmak kaç bin TL yi bulcak belli değil 😀