Dsa Ben nefes olsun istiyorum ama eşim istemiyor o yüzden mila'da karar kıldık. Oğlumuzun adını da Ata koyucaz. 2. İsim kısmetli olur diyorlar belki 2. İsmi de düşünebiliriz
crescent_ Küçüklüğümden beri koymak istediğim isim Zeynep olacak inşallah kızımın adı. Eşim Rüya ismini de eklemek istiyor. Bakalım 🙂
Snmscl Canım bir kızım var ve adı Melek Sima diğer önereceğim isimler Erva Betül-Elif Sare-Eslem Buse-Zeynep Ümame ve Elif Meva 🤗
Busranagme Fira asrın , biricik , birce , ilkim , beliz , nağme bunlardan biri olacak ama daha karar veremedim 🤔😀
TugbaKE Sinemm zeynep ela daha güzel değil mi sizce🤔yada benim etrafımdaki isim böyle diye mi bana öyle geliyo
Sinemm TugbaKE Bende öyle çok duydum ilk ismini ela istiyorum çünkü genelde ilk isimle sesleniyor birde zeynep ela diyince bana kaba geliyor ama ela zeynep devamı gibi geliyor 🙂