Maalesef ben de tüm yediğini kusan biri olarak söylüyorum kusmak daha yorucu ve zor üstelik bitmiyor da devam ediyor bulanacaksa o mide bir şekilde yolunu bulup devam ediyor. Günde iki defa ilaç alıyorum maalesef bulantı gelmek istediğinde ilaç da dinlemiyor. Üç gün sürekli devam edip bir şey yiyemediğimde de acilde serum takılmıştı ve su takviyesi ile şu an bi kaç gündür iyiyim en azından yiyebiliyorum. Ama kalıcı çözüm değil. İnşallah 9 ay devam edenlerden olmayız tek tesellim🙏Bu arada doktor özellikle 10. Haftalarda en yüksek seviyede olur demişti bulantı için. İnşallah git gide azalır.
Tek tesellim bebek için güzel istenen bir şey miş bu bulantıcık 😂