Seguemka bende 7 buçuk haftalık hamileyim canım. Çok bulantım oluyor. Arkadaşlar beyaz leblebi, çubuk kraker ye dediler hep ama hiç işe yaramadı. Doktorum bulantı için ilaç vermişti o bile işe yaramıyor. Dün gece de aşırı çoktu bulantım. Bende kusmam normalde ama dün sürekli kustum acile gitmek zorunda kaldım. 2 serum verdiler yine de geçmedi. Eve gelip uyudum ancak öyle. Bende burada bekleyeyim. Biri bişey derse denemiş olurum😂