@Ronaaa benim o cıvarı zaten bu aylarda alıyor bebek. Sağlık lı olsun zayıf olsun bence takmak bu kadar benim ilk oğlum 38 haftalık ken 2,500 doymuş du yani. Sonra düzenli aldı dogun ca ❣️ kızım da bi hafta önden yani şimdi her bebek bir olcak değil sende üzülme saglıklı olsun zayıf olsun ♥️ sen annesi sin senden iyi bakan olmıcak bebeğine konuşur dururlar👏