Ronaaa ay ne alakası var ya. Benim 30.haftada karnım belli olmaya başladı şuan 32+4üz öyle büyük bir göbeğim yok. Bebeğin ölçümleri haftasıyla uyumluysa herkese kulağını kapat sinir oluyorum eleştirenlere. Kocaman bi göbek olup taşıyamamaktansa ben böyle çok memnunum