esmerrmm Viliz asiri bulanti ve kusma , tansiyon düşmesi belirtilerin dibine kadar yasiyorum 🥲 , 2li tarama testide yaptirmicam ilk cocugumdada yaptirmadim bundada yaptirmicam cunku genelde yanlis sonuclar cikiyor buda hamilelik surecimi olumsuz etkiler 🙃
Bernuska Viliz 11. Hafta içindeyim. Yarın doktor kontrolümüz var. Aralık 6-7 gibi detaylı ultrason randevumuz var. İkili tarama için yarın doktorla görüşeceğim. Hala herhangi bir belirtim yok. Sadece şişlik var vücudumda. Sanki patlayacakmış gibiyim
annelik_4 Viliz 12+2 olduk ikili test yaptirmayacagim dedim bibane arkadaşım yaptı down sendrom riski çıktı doğuma kadar o stresle kaldı keşke yaptırmasaydım dedi bende yaptırmadım zaten pimpirikliyim stresten yapamazdim Allah büyüktür Rabbim saglikli evlatlar eylesin hepimize insaAllah..Bulantılarım azaldı gibi iştah biraz var birazda baş dönmesi
Ozge_55 Viliz 12+6 bugün 13 e giriyoruz çok şükür yarın kontrol var inşallah herşey güzel gidiyordur test henüz yaptrmadm yaptrabilirsem özelde tabikide yaptrmayi dusunuorm🤲
Viliz esmerrmm aa öyle mi benim ilk gebeliğim yaptıracaktım önce bi düşüğüm olmuştu tedirginim o yüzden
Seguemka Viliz şu birkac gündür midem agzimda dolaşıyorum cuma günü kontrolümüz var ikili tarama için inşallah herşey yolundadır
Aysemm44 Viliz Açlık hissi herzamanki gibi çok bu gidişle 200 kiloyla doğuma giderim sabah bulantı vardı biraz geçti başım agrio bide kasık sırt ağrısı var
Jeonxx Bende 12+2 yim kan ilacına başladık aşırıı mide mi bulandırıyo kullanıp aynı benim gibi olan var mı ya mahvetti beni
annelik_4 Jeonxx aynı haftadayız kan ilacını sağlık ocağı mı verdi yoksa doktorunuz mu bana kullan demedi 30 Aralık’ta gel ozaman başlayacağız dedi sağlık ocağındaki doktor
Fatmac Şu an bende 11+6 dayım. Baş ağrısı bulantı halsizlik uyku şişlik hepsini hissediyorum 😅 Salı günü kontrolüm var bakalım 😌
Bzbz Ben de 12+3 ikili test yaptırdım cinsiyet belli olmadı 4 hafta sonra net söylerim dedi ama tahminde bulundu kız diye. Kusmalarım eskiye nazaran azaldı ama hala evde kendim yemek yapamıyorum bugün yine yapmak için kendimi zorladım sanırım yaptığım yemeği ömür boyu gözüm görmesin istiyorum. Başkası yapınca yiyorum ama kendi evimde yemek yiyemiyorum umarım bir an önce düzelir
Frowerrbaby Ozge_55 ya Allah bağışlasın sağlıkla gelsinler inşallah bende Perşembe günü gidicem hayirlisiyla🥰