Feri123 cok gecmis olsun sizi en iyi anlayanlardan biri benim 4 kez gecirdi oglum benimkide suan 4 yaşında. Eeg temiz ama yinede havaleyi onlemesi icin sadece atesli oldugu donemde kullanacagimiz ilac verdi doktor yurtdisindan geliyormus onu aldik 1 kez kullandik daha gecirmedi cok şükür rabbim evlatlarimizi korusun