Oğlum ateslenince nöbet geçiriyor kizlar daha dün akşam üstü birden ateşlendi hemen hazırlandık arabaya bindik kendini saldı baygınlık geçirdi bundan 3 ay öncesi de aynı oldu gece 5 ye ateşlendi titreyerek nöbet geçirdi hastaneye gidince ağrı kesiciden sonra yine ordada oldu yatış yapmışlardı ,dünde bişey yokken ateşlendi yine aynı olucani anladım hemen hazırlanıp hastaneye gittik sonuçları temiz çıktı doktor sabaha kadar bekliycez dedi ama 7 aylik hamileyim diyince durmaniza gerek yok dedi zaten hastane evimize yakın hemen geliriz dedik,Mr istemişti ama oğlum durmuyor çok ağladığı için 2 defa gittiğimiz halde cekinemedik Bursa’ya sevk ediyorlar orda da 6 saat aç susuz durucaksiniz dediler bide 5 dakikalık yolda bile durmuyor nasıl gidicez bilmiyorum hafta içi nöroloji ye gidicez ama epilepsi olmasından korkuyorum