glbyzgkhn Dün sezeryan doğum için günümüzü aldık 1 Aralık’ta sezeryan doğumla inşallah kavusuyoruz Bu tarihlerde sezeryan veya normal doğum yapacak olanlar varmı heycanlı mısınız Ben çok heycanliyim o minik tekmeyen ayaklarla tanişicagım için 😍😍
Sblkpz B glbyzgkhn Bende 1 aralıkta sezeryan olacağım. Şuan 37+3 oldum bebeğim biraz iri cuma gününe kadar gelmez doktor en erken 1 aralıkta sezeryan yaparım dedi.
myworldd_ glbyzgkhn benim 36+5 sizin daha yakınmış ben henüz nasıl doğum olacak bilmiyorum ondan sordum ilki zorunlu sezaryendi ikinciyi sanırım yine sezaryen isterim ama randevum 4 aralıkta acaba o zaman gün verme şansı olur mu doktorun 37 haftanın sonuna gelecek cunku
Feyza1607 Sblkpz ne kadar kilosu benimde bebeğim iri alalım dedi ama ben 39 a kadar bekliycem başka bı doktor bekle dedi
glbyzgkhn myworldd_ evet o haftada verir muhtemelen genelde 37 + larda iken sezeryan için gün veriyorlar sağlıkla gelsin bebeginiz sizinde son haftaniz oluyor artik o gün kesin verir gununuzu
EsmaK glbyzgkhn operasyon 11 de sabah 9 da gidicez 🥲 sağlıkla gelir bebeklerimiz inşallah kaç hafta oluyor cuma