Aneeeee soracağım sorulara cevap oldunuz. Benim de kahverengi lekem oluyor rahim ağzım kapalı,uzunluğu 4.3 cm ama doktor lekenin sebebini bilemedi yumuşamadan kaynaklı olabilir mi acaba ve bunun yaratacağı bir sıkıntı olur muymuş? Açıkcası doktorum bilemediği için size soruyorum burdan