Zeliha66 yumuşadığı sırada doktor rahim boyunu ölçtü 55 mm dedi şimdi doğum yaklaştığı için 45mm düştü canım rahim uzunluğunu görünce doktor hiç korkmadım açıkcası dedi çok iyi uzunluğu dedi normalde 25 mm üstü normal dedi seninki 2 katı maşallah dedi açıkcası bişeye ded dikkat etmedim çok doktorum da dedi herşeyi yapabilirsin günlük yaşamını etkilemez dedi